1. |
5.kl. „Mācību satura saikne ar reālo dzīvi”- „My Town”„Mana pilsēta” |
|
Autors: Alīna Uļjaņonoka |
2. |
1.-12.kl. London and Its Famous Places” („Londonas ievērojamākās vietas”) |
Londonas ievērojamāko vietu foto un nosaukumi (var papildināt ar detalizētiem vietu aprakstiem un vēsturiskiem aspektiem) |
Autors: Jūlija Oblakova |
3. |
7.-12.kl.„Numerals” („Skaitļa vārds”) |
Skaitļa vārda klasifikācija; Skaitļa vārda pareizrakstība un izruna; Matemātisko zīmju nosaukumi un pareizrakstība. |
Autors: Jūlija Oblakova |
4. |
1.-12.kl.„Passive Voice” („Ciešamā kārta”) |
Teorētiskais vielas pamatojums un definīcijas; Gramatisko laiku pārveidojumi; Teikumu struktūru pārveidojums un stratēģijas. |
Autors: Jūlija Oblakova |
5. |
1.-12.kl.„Types of Houses” („Mājokļu veidi”) |
Mājokļu veidu klasifikācija; Istabu veidi; Cita leksika saistīta ar mājokļa tematiku. |
Autors: Jūlija Oblakova |
6. |
1.- 9.kl.Angļu valoda |
PPT, Quizes, worksheets.
|
Autors: Alīna Tartaševa |
7. |
1.kl. Ppt „Summertime,Unit 6” |
Vārdi un attēli pēc temata „Summertime,Unit 6” |
Autors: Ludmila Zabrodska |
8. |
2.kl. At the park,Unit 5 ( Happy Street 1) |
PPT „Numbers 1-20”, „Toys” |
Autors: Ludmila Zabrodska |
9. |
1.kl. Ppt „Playtime,Unit 7” |
Vārdi un attēli pēc temata „Playtime,Unit 7” |
Autors: Ludmila Zabrodska |
10. |
1.kl. Ppt „Playroom Safari,Unit 1” |
Vārdi un attēli pēc temata „Playroom Safari,Unit 1” |
Autors: Ludmila Zabrodska |
11. |
1.kl. Noslēguma pārbaudes darbs |
Tika pārbaudīti galvenas prasmes par mācīto materiālu 1.klasē |
Autors: Ludmila Zabrodska |
12. |
7.-8.kl. Wordformation. Adjectives: Negative prefixes |
Antonīmu veidošana, izmantojot priedekļus. (palīgmateriāls) |
Autors: Tatjana Korelova |
13. |
4.-5.kl. Quiz: Great Britain |
Plaši pazīstamie fakti par Lielbritāniju (apkopošanas materiāls/pārbaude) |
Autors: Tatjana Korelova |
14. |
6.-9.kl. European Languages day |
European Languages day |
Autors: Tatjana Korelova |
15. |
Coutable/Uncountable nouns |
Uzdevumi praksei stundā, vai arī mājas darbam. (palīgmateriāls) |
Autors: Tatjana Korelova |
16. |
4.-6.kl.„Listening (Elementary Level) |
Šajā failā apkopoti materiāli, kurus piedāvā mācību grāmata Solutions Elementary Tests. |
Autors: Jūlija Oblakova |
17. |
4.-6. kl. Reading (Elementary Level) |
Šajā failā apkopoti materiāli, kurus piedāvā mācību grāmata Solutions Elementary Tests. |
Autors: Jūlija Oblakova |
18. |
„Indirect Speech” („Netiešā runa”) |
Prezentācijas saturs: Kas ir netiešā runa; Svarīgākie gramatiskie pamati un konstrukcijas; Darbības vārdu laiku pārveidojumi |
Autors: Jūlija Oblakova |
19. |
8.-12.kl. „Word Building Strategies” („Vārda darināšanas stratēģijas”) |
Prezentācijas saturs: Vārda sastāvs; Lietvārdu darināšanas iespējas; Īpašības vārdu darināšanas iespējas; Darbības vārdu darināšanas iespējas; Apstākļa vārdu darināšanas iespējas |
Autors: Jūlija Oblakova |
20. |
6.kl. „Rīga - mūsu galvaspilsēta” |
Viktorīna par Rīgu, PowerPoint prezentācija |
Autori: Vita Pihtina, Alīna Tartaševa |
21. |
5.-7.kl. ’Thanksgiving Day(History,Customs,Traditions)-an open lesson |
Information about Thanksgiving Day celebration-its history,customs and traditions. |
Autors: Tatjana Nikolajenkova |
22. |
5.-7.kl. ’The Role of Dogs in Our Life’-research |
Facts from the history of dog’s domestication,how dogs are used nowadays,about breeds suitable for urban life |
Autors: Tatjana Nikolajenkova |
23. |
5.-8.kl. Riga is a Venue for Cultural Events’-a lesson |
Facts from the history of Riga,info about G. Armistead,the most notable mayor of Riga,cultural events in Riga 2014 |
Autors: Tatjana Nikolajenkova |
24. |
2.kl. Tēma: Ķermeņa daļas |
Bērni skatas prezentāciju un nosauc redzamus ķermeņa daļus. |
Autors: Irina Zaharova |
24.05.2016. |
25. |
3.kl. Tēma:Vienkāršā tagadne |
Bērni lasa teikumus par Garfilda ikdienas darbiem un papildinā tos ar attiecīgām darbības vārdiem vienkāršā tagadnē. |
Autors: Irina Zaharova |
24.05.2016. |
26. |
4.kl. Tēma: How much/how many? |
Bērni lasa jautājumus par pārtikas produktiem un papildinā ar „How much” vai „How many”. |
Autors: Irina Zaharova |
24.05.2016. |
27. |
1.kl. Tēma: Flipchart „Clothes” ( programma ActivInspire)? |
Dotais materiāls tiek izmantots ar inteaktīvas tafēles palīdzību. Skolēni atkārto vārdus pēc temata „Clothes” un „Colours”. |
Autors: Ludmila Zabrodska |
24.05.2016. |
28. |
2.-3.kl. Tēma: Vienkāršā tagadne „To be” |
Bērni skatās Power Point prezentācijas kur ir demonstrētas „To be” darbības vārdu lietošanas īpatnības. Visos piemēros ir materiāli, kas balstās uz multiplikācijas filmas „The Simpsons” varoņiem.
Otrajā daļā bērni veido teikumus ar „To be” darbības vārdiem. |
Autors: Irina Zaharova (Materiāli no www.islcollective.com) |
24.05.2016. |
29. |
3.kl. Tēma: Ilgstošā tagadne. |
Bērni skatās Power Point prezentāciju par kaimiņiem. Ziņkārīgs kaimiņš klausās ko dara kaimiņi (prezentācijā ir ikdienas nodarbēm raksturīgas skaņas, bet nav redzamas pašas aktivitātes). Bērni veido teikumus ilgstošā tagadnē par šiem aktivitātem. |
Autors: Irina Zaharova (Materiāli no www.islcollective.com) |
24.05.2016. |
30. |
4.kl. Tēma: Valstis un laiks. |
Bērni skatās prezentāciju par laika apstākļiem vairākās Eiropas valstīs. Sākumā atkārto laika apstākļus, pēc tam nosauc laika apstākļus valstīs laika prognozes formā (ir karte un attēli ar sauli, sniegu, vēju un t.t). Sadalās pa pāriem un prezentē laika prognozi konkrētai valstīj. |
Autors: Irina Zaharova (Materiāli no www.islcollective.com) |
24.05.2016. |
31. |
8.-9.kl. Tēma: "Speaking about jobs" |
Uzdevumi runāšanas prasmju attīstībai (skolēni var strādāt gan mazās grupās, gan pārī, gan individuāli). |
Autors: Alīna Tartaševa |
24.05.2016. |
32. |
5.kl. Tēma: Quiz "Great Britain" |
Viktorīna par Lielbritāniju. (Zināšanu pārbaude) |
Autors: Alīna Tartaševa |
24.05.2016. |
33. |
7.-9.kl. Tēma: Test "Gerund or Infinitive" |
Pārbaudes darbs "Gerundijs un infinitīvs". |
Autors: Alīna Tartaševa |
24.05.2016. |
34. |
5.kl. Tēma: "Comparatives and Superlatives" |
PPT (teorijas pielietošana) |
Autors: Alīna Tartaševa |
24.05.2016. |
35. |
1.kl. Tēma: Ppt „Let’s pack the bag” |
Skolēni atkārto vārdus pēc temata „School objects” |
Autors: Ludmila Zabrodska |
24.05.2016. |
36. |
1.kl. Tēma: Ppt „Who can?” |
Skolēni atkārto vārdi „fly, run, swim, jump, climb, sing” |
Autors: Ludmila Zabrodska (tiek izmantots http://elementary-english.ru/) |
24.05.2016. |
37. |
11.-12.kl. Tēma: Reading „Friends” (Intermediate – Upper-Intermediate Level) |
Teksts un uzdevumi tekstam (matching exercise, questions and answers) ir ņemti no mācību grāmatas Headway Upper-Intermediate. Atbildes var atrast skolotāju grāmatā. |
Autors: Jūlija Oblakova (materiāli ņemti no māc. gr. Headway Upper-Intermediate.) |
24.05.2016. |
38. |
Tēma: „Word Formation – People, Professions, Occupations” |
Valodas lietojuma prasmju apgūšanās (vārdu darināšanas) mācību līdzeklis. Palīdz apgūt jaunu vielu, ka arī atkārtot aizmirsto. Var tikt izmantot kā parauga mācību līdzeklis klasē. |
Autors: Jūlija Oblakova |
24.05.2016. |
39. |
5.-6.kl. Tēma: Moral Story „The Rabbit and the Tuttle”. (Stāsts ar morāli „Zaķis un bruņurupucis”). |
Tiek piedāvāts pamācošs stāsts ar morāli „Zaķis un bruņurupucis” (adaptētā variantā). Pēc teksta lasīšanas tiek piedāvāti uzdevumi ar mērķi paplašināt vārdu krājumu un uzlabot lasītā teksta izpratni. Stāsts arī varētu būt izmantots inscenēšanai. |
Autors: Vita Pihtina (Materiāli ņemti no http://www.moralstories.org; https://en.islcollective.com) |
24.05.2016. |
40. |
7.-12.kl. Tēma: Japānas dzeja – Haiku. |
Prezentācija sniedz ieskatu japāņu dzejas žanrā – haiku. Tiek piedāvāti haiku dzejas tulkojumi no japāņu valodas un mūsdienu autoru haiku žanra poēmas angļu valodā. Materiāls tika izstrādāts ar mērķi sniegt skolēniem izpratni par citu tautu kultūru un veicināt skolēnu radošumu. |
Autors: Vita Pihtina (Materiāli ņemti no http://www.webexhibits.org/poetry/explore_famous_haiku_examples.html; https://en.wikipedia.org/wiki/Haiku) |
24.05.2016. |
41. |
5.-7.kl. Sights of London-presentation |
Prezentācija sniedz Londonas ievērojamāko vietas un informāciju no Londonas vēsture īsumā |
Autors: Tatjana Nikolajenkova |
26.05.2016. |
42. |
6.-8.kl. Presentation ‘William Shakespeare-450’ |
Presentation contains short information about the great dramatist. |
Autors: Tatjana Nikolajenkova |
26.05.2016. |
43. |
6.-7.kl. Presentation ‘St. Valentain’s Day’ contains rhymes,quizzes,examples of messages-contractions for mobile phone |
Presentation contains rhymes,quizzes,examples of messages-contractions for mobile phone |
Autors: Tatjana Nikolajenkova |
26.05.2016. |
44. |
5.-8.kl. British vs American English |
Var izmantot kā ievadstundu pēc brīvdienām. |
Autors: Tatjana Korelova |
29.05.2016. |
45. |
9.-12.kl. Conditionals |
Materiāls teorijas nostiprināšanai un praktizēšanai ar dažāda veida uzdevumiem. Attēli ļauj strādāt tēlainai domāšanai un producēt uzdevuma risināšanas vairākus variantus. |
Autors: Tatjana Korelova |
29.05.2016. |
46. |
5.-9.kl. Clothes |
Materiāls vārdu krājuma „clothes” paplašināšanai. |
Autors: Tatjana Korelova |
31.05.2016. |
47. |
4.kl. Ēdieni. Saskaitāmie un nesaskaitāmie lietvārdi. |
|
Autors: Irina Zaharova |
11.05.2017. |
48. |
3.kl. Ilgstošā tagadne. |
|
Autors: Irina Zaharova |
11.05.2017. |
49. |
4.kl. Laika apstākļi un valstis. |
|
Autors: Irina Zaharova |
11.05.2017. |
50. |
7.-12.kl.Reading “Theatre in Shakespeare Times” |
Lasīšanas uzdevums pamatskolas un vidusskolas skoleniem skolēniem (pre-intermediate up to upper-intermediate level). |
Autors: Jūlija Oblakova |
20.05.2017. |
51. |
5.-9.kl. Reading “Halloween” |
Lasīšanas uzdevums pamatskolas skolēniem (pre-intermediate level). |
Autors: Jūlija Oblakova |
20.05.2017. |
53. |
10.-12.kl. Reading “The Truth about Environment” |
Lasīšanas uzdevums vidusskolas skolēniem (upper-intermediate level). |
Autors: Jūlija Oblakova |
20.05.2017. |
54. |
1.-12. kl.Londonas ievērojamāko vietu foto un nosaukumi (var papildināt ar detalizētiem vietu aprakstiem un vēsturiskiem aspektiem) |
Papildinājums iepriekš. prezentācijai |
Autors: Jūlija Oblakova |
20.05.2017. |
55. |
2.kl. Test „My Best Friend” |
Tiek pārbaudīts kā skolēni apgūva materiālu pēc mācību grāmatas „Happy Street 1, new edition”, Unit 7. |
Autors: Ludmila Zabrodska |
20.05.2017. |
56. |
3.-4.kl. PPT„Present Cotinuous” |
Skolēni izvelas pareizu teikumu attēlam, izmantojot „Present Continuous”. |
Autors: Ludmila Zabrodska (tiek izmantots eslprintables.com ) |
20.05.2017. |
57. |
3.-4.kl. Darba lapa „Present Continuous” |
Skolēni veido teikumus pēc attēla,izmantojot „Present Continuous”. |
Autors: Ludmila Zabrodska |
20.05.2017. |
58. |
2.kl. Darba lapa „Numbers 10-20” |
Skolēni atkarto skaitļus , pilda krustvārdu mīklas. |
Autors: Ludmila Zabrodska |
20.05.2017. |
59. |
8.-9.kl. Art Nouveau in Riga (Jūgendstils Rīgā) |
Video prezentācija ir paredzēta izmantošanai angļu valodas stundās ar mērķi paplašināt skolēnu vārdu krājumu un sniegt priekšstatu par Jūgendstilu Rīgā. (Materiāli video prezentācijai ņemti no mājas lapām
https://victortravelblog.com/2014/05/29/mikhail-eisenstein-jugendstil-quarter-riga-latvia/
http://www.meeting.lv/wheretogo/modern-v-rige.php
http://www.citariga.lv/rus/rigas-apskates-vietas/jugendstils-riga/jugendstils-riga/ )
|
Autors: Vita Pihtina |
28.05.2017. |
60. |
8.-9.kl. Fountains in Riga (Rīgas strūklakas) |
Šī video prezentācija ir paredzēta skolēnu redzesloka paplašināšanai, pilnveidojot viņu zināšanas par Rīgas strūklakām. (Prezentācijas veidošanai tika izmantota mājas lapa
http://rigaspieminekli.lv/?lapa=pieminekli&zanrs=5)
|
Autors: Vita Pihtina |
29.05.2017. |
61. |
8.-12. kl. “Identifying Famous People” |
Uzdevums visai klasei vai darbam grupās runāšanas prasmju attīstīšanai. Skolēni redz kāda slavenā cilvēka bērnības bildi un mēģina uzminēt vārdu un uzvārdu. Savas atbildēs izmanto vienu no dotajām frāzēm, cenšoties savu atbildi pamatot. |
Autors: Jūlija Oblakova |
21.05.2018. |
62. |
2.kl.family |
Materiāls vārdu krājuma „family” paplašināšanai. Bērni nosauc ģimenes locekļus. |
Autors: Irina Zaharova |
29.05.2018. |
63. |
4.kl.superlatives |
Bērni skatās prezentāciju un veido teikumus ar salīdzināmām pakāpēm. |
Autors: Irina Zaharova |
29.05.2018. |
64. |
4.kl.UKvsUSA. |
Viktorīna par divām valstīm: Lielbritānija un ASV. |
Autors: Irina Zaharova |
29.05.2018. |
65. |
5.kl.health |
Materiāls vārdu krājuma “Health” paplašināšanai. Bērni skatās prezentāciju un nosauc veselības problēmas, kuras tur ir attēlotas. |
Autors: Irina Zaharova |
29.05.2018. |
66. |
5.kl.past.s.vs.continuous. |
Bērni veido teikumus no frāzēm izmantojot ilgstošo pagātni un parasto pagātni. Salīdzina un pamato savas atbildes. |
Autors: Irina Zaharova |
29.05.2018. |
67. |
5.kl.quiz. |
Viktorīna par Londonu. Papildus uzdevumi ar Google maps palīdzību. |
Autors: Irina Zaharova |
29.05.2018. |
68. |
5kl.present perfect. |
Praktiskie uzdevumi gramatiskas tēmas Present Perfect nostiprināšanai. |
Autors: Irina Zaharova |
29.05.2018. |
69. |
8.kl.feelings |
Materiāls teorijas nostiprināšanai un praktizēšanai ar dažāda veida uzdevumiem. |
Autors: Irina Zaharova |
29.05.2018. |
70. |
8.kl.passive voice |
Materiāls vārdu krājuma „feelings” paplašināšanai. Bērni atkārto vārdus, kuri apzīmē jūtas un emocijas. Pēc attēliem mēģina nosaukt attiecīgo emociju. |
Autors: Irina Zaharova |
29.05.2018. |
71. |
8.-9.kl. Bauska City Hall (Bauskas Rātsnams) |
Video prezentācija ir paredzēta izmantošanai angļu valodas stundās ar mērķi iepazīstināt skolēnus ar Bauskas Rātsnama būvniecības vēsturi un izmantojamām vecām mērvienībām, kā arī paplašināt vārdu krājumu angļu valodā. Prezentācija tika integrētas zināšanas, kas ir saistītas ar citiem mācību priekšmetiem: vēsture, kultūras vēsture, sociālās zinības, matemātika. |
Autors: Vita Pihtina |
07.06.2018. |
72. |
8.-9.kl. Bauska Castle (Bauskas Pils) |
Video prezentācija ir paredzēta izmantošanai angļu valodas stundās ar mērķi iepazīstināt skolēnus ar diviem Bauskas Pils ansambļiem – Livonijas ordeņpils un Kurzemes hercogu rezidence, kā arī paplašināt vārdu krājumu angļu valodā. Prezentācija tika integrētas zināšanas, kas ir saistītas ar citiem mācību priekšmetiem: vēsture, kultūras vēsture, sociālās zinības. |
Autors: Vita Pihtina |
07.06.2018. |
73. |
7.-8.kl. Kinoteātrī |
Uzdevumi paredzēti leksikas apguvei, skolēnu redzesloka paplašināšanai un lasītprasmes attīstīšanai. |
Autors: Ieva Lukančenkova |
11.06.2018. |
74. |
5.-6. kl. Veselīgs dzīves veids |
Pārbaudes darbs ir paredzēts 5 – 6 klašu skolēniem. Mērķis ir pārbaudīt skolēnu rakstīšanas un lasīšanas prasmi un leksikas zināšanu.
Uzdevumus var izmantot arī kā papildmateriālu angļu valodas stundās. |
Autors: Ieva Lukančenkova |
11.06.2018. |
75. |
1.kl. Darba lapa “Colour the clock” |
Īss apraksts, kā lietot, vai komentāri Darba lapa palīdz iemācīties dziesmu “Listen, it’s a red clock”, kuru var atrast mācību grāmatā “Happy House 2, p 17”. Skolēni lasa un krāso pulksteņus pēc dotām krasām. |
Autors: Ludmila Zabrodska |
12.06.2018. |
76. |
3.kl. Darba lapa “Verb to be” |
Uzdevumi,lai nostiprinātu savas zināšanas par tēmu “Verb to be” |
Autors: Ludmila Zabrodska |
12.06.2018. |
77. |
4.kl. Darba lapa “Present Continuous activities” |
Darba lapa ir paredzēta,lai veidotu teikumus pēc attēliem, izmantojot “Present Continuous”. |
Autors: Ludmila Zabrodska |
12.06.2018. |
78. |
5.-7.kl. Ways of Learning Irregular Verbs'(Veidi kā apgūt neregulāru darbības vārdu formas') ” |
|
Autors: Tatjana Nikolajenkova |
18.06.2018. |
79. |
1.kl. Alfabēts. Atkārtošana. Darbs ar grāmatu,burtnīcu. |
Sasniedzamie rezultāti tematā. Skolēns var atpazīt alfabētu.Var pareizi uzrakstīt burtus. |
Autors: Aļona Zikina |
30.01.2021. |
80. |
2.kl. Prezentācija stundai “Gadalaiki./ Seasons” |
Sasniedzamais rezultāts:
• Prot nosaukt, izlasīt un uzrakstīt četrus gadalaikus.
• Veidot teikumu par savu mīļāko gadalaiku.
|
Autors: Ludmila Nartiša |
31.05.2021. |
81. |
2.kl. Prezentācija “Vārdu atkārtojums beidzot mācību grāmatu Bright Ideas 1” |
Sasniedzamais rezultāts:
• Atkārtot vārdus pēc attēliem.
|
Autors: Ludmila Nartiša |
31.05.2021. |