1. |
3.kl. Ziemas atpūtas plānošana |
|
Autors: Gunta Parma |
2. |
5., 7.kl. Pārbaudes darbi matemātikā |
|
Autors: Tatjana Ļebedeva |
3. |
7.kl. SAKARĪBAS TRIJSTŪRĪ |
Skolēnam sasniedzamais rezultāts: lieto sakarības starp trijstūra malām un leņķiem. |
Autors: Tatjana Ļebedeva |
4. |
7.kl. |
|
Autors: Valentina Shavel |
5. |
9.kl. |
|
Autors: Valentina Shavel |
6. |
|
|
Autors: Valentina Shavel |
7. |
Matemātika. |
|
Autors: Nataļja Kaļiņikova |
8. |
Testi. |
|
Autors: Nataļja Kaļiņikova |
9. |
10.kl "Funkcijas (lineāras, pakāpes, kvadrātiskās) pielietojums uzdevumos." |
Nostiprināt skolēniem prasmi raksturot funkciju īpašības, iegūstot informāciju no formulas, grafika vai teksta, ka arī pielietot funkciju īpašības rēķinot uzdevumus. |
Autors: Nataļja Kaļiņikova |
10. |
4. kl. Interaktīvi uzdevumi matemātikā |
Interaktīvi uzdevumi domāti patstāvīgās mācīšanās prasmju pilnveidošanai (PowerPoint). Skolēni paši var pārbaudīt, vai uzdevumu ir veikuši pareizi. Tēma „Darbības ar četrciparu skaitļiem”. |
Autors: Gunta Parma |
11. |
Decimāldaļas reizināšana ar decimāldaļu |
|
Autors: Anna Strucka |
12. |
11.kl. "Varbūtības teorijas elementi." |
PPT prezentācija. Teksta uzdevumi. |
Autors: Nataļja Kaļiņikova |
24.05.2016. |
13. |
7.kl. "Algebriska izteiksme." |
PPT prezentācija |
Autors: Nataļja Kaļiņikova |
24.05.2016. |
14. |
7.kl. "Viena argumenta funkcijas" |
PPT prezentācija. Mērķis: attīstīt zināšanas par funkcijas jēdzienu. |
Autors: Nataļja Kaļiņikova |
24.05.2016. |
15. |
8.kl. "Darbības ar polinomiem." |
PPT prezentācija. Mērķis: atkārtot un nostiprināt prasmes veikt darbības ar pakāpēm, saīsin. reizināšanas formulām. |
Autors: Nataļja Kaļiņikova |
24.05.2016. |
16. |
8.kl. "Saīsinātas reizināšanas formulas. Polinomu sadalīšana reizinātājos." |
PPT prezentācija. Mērķis: turpināt veidot prasmes pielietot saīsinātas reizināšanas formulas. |
Autors: Nataļja Kaļiņikova |
24.05.2016. |
17. |
10.kl. "RIŅĶIS" |
PPT prezentācija. Mērķis: nostiprināt zināšanas par riņķi un ar to saistītajām līnijām |
Autors: Nataļja Kaļiņikova |
24.05.2016. |
18. |
8., 9.kl. Videostunda „Skaitļu kopas” |
Teorētiskais materiāls par skaitļu kopām, konkrēti piemēri, zīmju likumi. |
Autors: Nataļja Kaļiņikova (izmantotajs resurss: „uzdevumi.lv”) |
26.05.2016. |
19. |
2.kl. Pārbaudes darbs „Daudzstūri. Perimetrs” |
|
Autors: Anželika Plotņikova |
31.05.2016. |
20. |
2.kl. Pārbaudes darbs „Reizināšana” |
|
Autors: Anželika Plotņikova |
31.05.2016. |
21. |
4.kl. Garuma un masas mēru sakarība |
PPT prezentācijas mērķis: Palīdzēt skolēniem izprast mēru pārveidošanas sakarības. |
Autors: Aksana Gertmane |
01.06.2016. |
22. |
2.kl. Gudrās pūces teksta uzdevumi |
Interaktīvi teksta uzdevumi paškontrolei. Skolēni pasi var pārbaudīt, vai uzdevums atrisināts pareizi. Tēma “ Kafejnīcā” |
Autors: Gunta Parma |
13.06.2016. |
23. |
3.kl. “Latvijas dižakmeņi skaitļos” |
Pielikumā stundas apraksts, prezentācijas, darba lapas, spēle. Integrēta matemātikas, dabaszinību un latviešu valodas stunda |
Autors: Gunta Parma |
24.05.2017. |
24. |
5.kl. Skolas pārbaudes darbs |
Pārbaudes darbs veicams ar mērķi pārbaudīt skolēnu zināšanas pirms mācību gada beigām.
Galvenais – vai skolēni ievēro pareizus uzdevumu pierakstus , ievēro darba kultūru.
Darbs rakstāms uz rūtiņu lapām vai pārbaudes darbu burtnīcās.
Darbam ir izstrādāti arī vērtēšanas kritēriji.
|
Autors: Ilgona Vulāne |
02.06.2017. |
25. |
4.kl. “100 teksta uzdevumi par Latviju” |
Krājumā ir 4.a klases projekts “100 teksta uzdevumi par Latviju”. Tajā ir 90 skolēnu un 10 skolotājas sacerēti uzdevumi par Latviju.
Pielikumā ir interaktīva PowerPoint prezentācija ar skolotājas uzdevumiem un atrisinājumiem.Atrisinot uzdevumus, var uzzināt interesantus faktus par Latviju..
|
Autors: Gunta Parma |
24.02.2018. |
26. |
7.kl. Patstāvīgais darbs “Funkcijas grafika pētīšana un konstruēšana” |
4 varianti, katrā 4 uzdevumi:
1. Vienā un tajā pašā koordinātu plaknē konstruē funkciju! Nosaki to krustpunktu!
2. Izmantojot funkcijas grafiku, nosaki tās: definīcijas apgabalu D(y); vērtību apgabalu E(y); augšanas vai dilšanas intervālus; nemainības intervālus; krustpunktus ar ordinātu vai abscisu asi.
3. Izmantojot grafiku, atbildi uz jautājumiem!
4. Izmantojot grafiku, atbildi uz jautājumiem!
|
Autors: Anna Strucka |
23.04.2019. |
27. |
7.kl. Trijstūri. Mācību materiāli matemātikā |
Trijstūri. Mācību materiāli matemātikā |
Autors: Anna Strucka |
23.04.2019. |
28. |
4.kl. “Vasaras atpūtas plānošana” |
Stundas tēma aktuāla vasaras aktivitātēm, lai popularizētu veselīgu atpūtu, iegūtu informāciju par Latvijas piedzīvojumu un aktīvās atpūtas parkiem, kā arī lai sekmētu sākumskolas skolēnu finanšu pratības prasmju attīstību. Svarīgi ir atrast skolēniem interesantu un aktuālu tēmu. Skolēniem ne tikai jāveic aprēķini, bet arī jāprot formulēt un pamatot savu viedokli. Tā kā aprēķinu nav daudz, tad var mēģināt arī spējīgi 3. klases skolēni. |
Autors: Gunta Parma |
27.04.2019. |
29. |
4. klase. Daļas |
o Aprēķina pusi, trešo daļu, ceturto daļu no dotā lieluma, izmantojot zīmējumus, dažādus priekšmetus; o Prot lasīt un pierakstīt daļas; o Aprēķināt daļu no skaitļa, daļu no mēriem;
|
Autors: Valentīna Locika |
30.12.2019. |
30. |
4. klase. Saistītais pieraksts. |
• Risina skaitliskās izteiksmes ar 2 darbībām, ievērojot darbību secību, mācās pierakstīt atrisinājumu saistītajā pierakstā; • Aprēķināt izteiksmes skaitlisko vērtību |
Autors: Valentīna Locika |
30.12.2019. |
31. |
1. kl. Skaitļa sastāvs. Darba lapa. |
Sasniedzamie rezultāti tematā. Zina skaitļa sastāvu un prot sastādīt piemērus |
Autors: Jūlija Zikina |
30.01.2021. |