1. |
1.kl. Latvijas novadi |
|
Autors: Ināra Auguste |
2. |
1.kl. |
|
Autors: Anželika Plotņikova |
3. |
1. kl. Interaktīvs uzdevums dabaszinībās apgūtās vielas atkārtošanai |
Interaktīvi uzdevumi domāti patstāvīgās mācīšanās prasmju pilnveidošanai (PowerPoint). Skolēni paši var pārbaudīt, vai uzdevumu ir veikuši pareizi. Prezentācija dabaszinībās apgūtās vielas atkārtošanai. |
Autors: Gunta Parma |
4. |
3. kl. Dabas ainavas vai ekosistēma |
Mācību uzdevumi: Salīdzināt dabas ainavas un ekosistēmas, tā veidojot izpratni par kopīgo un atšķirīgo.Iepazīstināt ar dažādu ekosistēmu piemēriem.
Apskatīt dzīvo būtņu savstarpējo attiecību daudzveidību Latvijā sastopamajās ekosistēmās – pļavā, mežā, purvā, upē. Atkārtot par sezonālajām pārmaiņām ekosistēmās.
|
Autors: Ināra Auguste |
5. |
1. kl. Pārbaudes darbs „Dabas ainavas” |
|
Autors: Kristīne Breidaka |
27.05.2016 |
6. |
1. kl. Pārbaudes darbs „Cilvēks” |
|
Autors: Kristīne Breidaka |
27.05.2016 |
7. |
1. kl. Pārbaudes darbs „Latvija” |
|
Autors: Kristīne Breidaka |
27.05.2016 |
8. |
2. kl. Kustība un spēks |
Prezentācija ar skaņas un kustības efektiem, sākot mācīties tēmu “Kustība un spēks” |
Autors: Gunta Parma |
13.06.2016 |
9. |
2. kl. Pārbaudes darbs “Ziema” |
Pārbaudes darbs ir domāts bilingvālai dabaszinības mācīšanai ( mācību grāmata – “Dabaszinības bilingvāli”) |
Autors: Lidija Naumenko |
26.05.2017 |
10. |
2. kl. Pārbaudes darbs “Pavasaris” |
Pārbaudes darbs ir domāts bilingvālai dabaszinības mācīšanai ( mācību grāmata – “Dabaszinības bilingvāli”) |
Autors: Lidija Naumenko |
26.05.2017 |
11. |
2. kl. Pārbaudes darbs “Vasara” |
Pārbaudes darbs ir domāts bilingvālai dabaszinības mācīšanai ( mācību grāmata – “Dabaszinības bilingvāli”) |
Autors: Lidija Naumenko |
26.05.2017 |
12. |
2. kl. Pārbaudes darbs “Rudens” |
Pārbaudes darbs ir domāts bilingvālai dabaszinības mācīšanai ( mācību grāmata – “Dabaszinības bilingvāli”) |
Autors: Lidija Naumenko |
26.05.2017 |
13. |
4. kl. Integrētā mācību stunda "Orientēšanās Latvijas kartē" |
Mācību priekšmeti, kas tiek integrēti - dabaszinības, matemātika, sociālās zinības, vizuālā māksla, latviešu valoda
Mērķis: Veicināt skolēnu izziņas interesi par Latvijas kartes lietošanas nepieciešamību ikdienā, pilnveidot skolēnu prasmes pielietot mērogu darbā ar karti. Radīt skolēnos izpratni, ka, pielietojot matemātikas zināšanas un, plānojot ekskursiju, var taupīt līdzekļus.
|
Autors: Marina Petkeviča |
27.05.2017 |
14. |
1.-4. kl. Darba lapa āra nodarbībai "Ieraugi, sajūti, sadzirdi un izbaudi pavasari!" |
Izstrādāta darba lapa ir paredzēta izmantošanai āra nodarbībās. Skolēni, skolotāja pavadībā pēta pazīmes, kas liecina par pavasara iestāšanos. Dabas objekti tiek uztverti ar maņu orgānu palīdzību ( kā smaržo jaunās lapas vai pumpuri pavasarī, kāda ir koka miza pēc taustes, kā krāso jaunās augu lapas) |
Autors: Marina Petkeviča |
27.05.2017 |
15. |
2.kl. Pārbaudes darbs „Ziema” |
Pārbaudes darbs |
Autors: Kristīne Breidaka |
30.05.2017 |
16. |
2.kl. Pārbaudes darbs „Rudens pazīmes” |
Pārbaudes darbs |
Autors: Kristīne Breidaka |
30.05.2017 |
17. |
2.kl. Pārbaudes darbs „Degšana. Elektrība. Drošība.” |
Pārbaudes darbs |
Autors: Kristīne Breidaka |
30.05.2017 |
18. |
2.kl. Pārbaudes darbs „Zeme, Saule un Mēness” |
Pārbaudes darbs |
Autors: Kristīne Breidaka |
30.05.2017 |
19. |
11.-12.kl. "Izdzīvošanas skola" |
Mērķis:Izmantot iepriekš iegūtās zināšanas nestandarta situācijas. |
Autori: A.Avišans, L.Dovbenko, A.Plotņikovs |
11.12.2017 |
20. |
1.kl. Kā pētīt nedzīvos objektus? |
Mērķis:Temata apguves mērķis: novērot un salīdzināt apkārt esošos nedzīvos objektus pēc izmēriem, formas, smaguma, ietilpības, izsakot pieņēmumu un pārbaudot to eksperimentāli. Novērot, kā rodas un izplatās skaņa, siltums un gaisma. |
Autors: Jūlija Zikina |
30.01.2021 |
21. |
1.kl. Kā pārliecināties par gaismas nepieciešamību? |
|
Autors: Jūlija Zikina |
22.03.2021 |