Dabaszinības!

1. 1.kl. Latvijas novadi Autors: Ināra Auguste
2. 1.kl. Autors: Anželika Plotņikova
3. 1. kl. Interaktīvs uzdevums dabaszinībās apgūtās vielas atkārtošanai Interaktīvi uzdevumi domāti patstāvīgās mācīšanās prasmju pilnveidošanai (PowerPoint). Skolēni paši var pārbaudīt, vai uzdevumu ir veikuši pareizi. Prezentācija dabaszinībās apgūtās vielas atkārtošanai. Autors: Gunta Parma
4. 3. kl. Dabas ainavas vai ekosistēma Mācību uzdevumi: Salīdzināt dabas ainavas un ekosistēmas, tā veidojot izpratni par kopīgo un atšķirīgo.Iepazīstināt ar dažādu ekosistēmu piemēriem. Apskatīt dzīvo būtņu savstarpējo attiecību daudzveidību Latvijā sastopamajās ekosistēmās – pļavā, mežā, purvā, upē. Atkārtot par sezonālajām pārmaiņām ekosistēmās. Autors: Ināra Auguste
5. 1. kl. Pārbaudes darbs „Dabas ainavas” Autors: Kristīne Breidaka 27.05.2016
6. 1. kl. Pārbaudes darbs „Cilvēks” Autors: Kristīne Breidaka 27.05.2016
7. 1. kl. Pārbaudes darbs „Latvija” Autors: Kristīne Breidaka 27.05.2016
8. 2. kl. Kustība un spēks Prezentācija ar skaņas un kustības efektiem, sākot mācīties tēmu “Kustība un spēks” Autors: Gunta Parma 13.06.2016
9. 2. kl. Pārbaudes darbs “Ziema” Pārbaudes darbs ir domāts bilingvālai dabaszinības mācīšanai ( mācību grāmata – “Dabaszinības bilingvāli”) Autors: Lidija Naumenko 26.05.2017
10. 2. kl. Pārbaudes darbs “Pavasaris” Pārbaudes darbs ir domāts bilingvālai dabaszinības mācīšanai ( mācību grāmata – “Dabaszinības bilingvāli”) Autors: Lidija Naumenko 26.05.2017
11. 2. kl. Pārbaudes darbs “Vasara” Pārbaudes darbs ir domāts bilingvālai dabaszinības mācīšanai ( mācību grāmata – “Dabaszinības bilingvāli”) Autors: Lidija Naumenko 26.05.2017
12. 2. kl. Pārbaudes darbs “Rudens” Pārbaudes darbs ir domāts bilingvālai dabaszinības mācīšanai ( mācību grāmata – “Dabaszinības bilingvāli”) Autors: Lidija Naumenko 26.05.2017
13. 4. kl. Integrētā mācību stunda "Orientēšanās Latvijas kartē" Mācību priekšmeti, kas tiek integrēti - dabaszinības, matemātika, sociālās zinības, vizuālā māksla, latviešu valoda Mērķis: Veicināt skolēnu izziņas interesi par Latvijas kartes lietošanas nepieciešamību ikdienā, pilnveidot skolēnu prasmes pielietot mērogu darbā ar karti. Radīt skolēnos izpratni, ka, pielietojot matemātikas zināšanas un, plānojot ekskursiju, var taupīt līdzekļus. Autors: Marina Petkeviča 27.05.2017
14. 1.-4. kl. Darba lapa āra nodarbībai "Ieraugi, sajūti, sadzirdi un izbaudi pavasari!" Izstrādāta darba lapa ir paredzēta izmantošanai āra nodarbībās. Skolēni, skolotāja pavadībā pēta pazīmes, kas liecina par pavasara iestāšanos. Dabas objekti tiek uztverti ar maņu orgānu palīdzību ( kā smaržo jaunās lapas vai pumpuri pavasarī, kāda ir koka miza pēc taustes, kā krāso jaunās augu lapas) Autors: Marina Petkeviča 27.05.2017
15. 2.kl. Pārbaudes darbs „Ziema” Pārbaudes darbs Autors: Kristīne Breidaka 30.05.2017
16. 2.kl. Pārbaudes darbs „Rudens pazīmes” Pārbaudes darbs Autors: Kristīne Breidaka 30.05.2017
17. 2.kl. Pārbaudes darbs „Degšana. Elektrība. Drošība.” Pārbaudes darbs Autors: Kristīne Breidaka 30.05.2017
18. 2.kl. Pārbaudes darbs „Zeme, Saule un Mēness” Pārbaudes darbs Autors: Kristīne Breidaka 30.05.2017
19. 11.-12.kl. "Izdzīvošanas skola" Mērķis:Izmantot iepriekš iegūtās zināšanas nestandarta situācijas. Autori: A.Avišans, L.Dovbenko, A.Plotņikovs 11.12.2017
20. 1.kl. Kā pētīt nedzīvos objektus? Mērķis:Temata apguves mērķis: novērot un salīdzināt apkārt esošos nedzīvos objektus pēc izmēriem, formas, smaguma, ietilpības, izsakot pieņēmumu un pārbaudot to eksperimentāli. Novērot, kā rodas un izplatās skaņa, siltums un gaisma. Autors: Jūlija Zikina 30.01.2021
21. 1.kl. Kā pārliecināties par gaismas nepieciešamību? Autors: Jūlija Zikina 22.03.2021