1. |
2.kl. Uguns – ienaidnieks vai draugs? |
. |
Autors: Jeļena Dobrinska-Kļitončika |
2. |
4.kl. "Kā nesaslimt” |
|
Autors: Solvita Strautiņa |
3. |
4.kl. „ES IZPĒTĪŠU PASAULI” |
|
Autors: Jūlija Zikina |
07.12.2017 |
4. |
1.-12.kl. Jauniešu priekšstats par veselīgo dzīvesveidu: patiesība un maldi |
Organizēt “prāta vētru” tematam “Veselīgo dzīvesveidu ietekmējošie faktori”;
Katram ietekmējošam faktoram uzrakstīt galvenos nosacījumus – darbs grupās (katra grupa analizē vienu ietekmējošo faktoru);
Darba grupu rezultātu prezentēšana;
Diskusija “Vai pastāv paslēptie riska faktori?”
Kopsavilkums (secinājumi) par iegūtām prasmēm un zināšanām stundas laikā;
Pašvērtējums.
|
Autors: Dmitrijs Kapusta |
29.05.2018 |
5. |
3.-4.kl. 5 soļi līdz veselīgam dzīvesvedam |
Stundas laikā skolēni iemācās patstāvīgi pildīt dažādas darba lapas un analizējot tas izdarīt secinājumus. |
Autors: Lidija Naumenko |
06.06.2018. |
6. |
3. klase. Vai tu proti draudzēties |
1. Nostiprināt jēdzienu draudzība; 2. Pilnveidot prasmi cienīt draugu, būt iecietīgam pret citiem un paškritiskam pret sevi;
3. Pastāstīt par izjutām situācijas, kad saņēmis piedošanu, vai kad to sniedzis citam. 4. Pilnveidot prasmi analizēt savas rīcības, sliktas vai labas. |
Autors: Valentīna Locika |
30.12.2019. |